Jelenin Vasa, Nigellin Guiness, moja pašticada i proslave

by - 2.12.11

Jelenin Vasa, Nigellin Guiness, moja pašticada i proslave by Laka kuharica: celebration's menu.
Prošli tjedan bio je u znaku kojekakvih proslava: kćerkin rođendan, naša godišnjica braka ..... S obzirom da me oduševila Jelenina Vasina torta, odabrala sam je za rođendansku tortu. Odmah moram napomenuti da Vasina torta nije „rođendanska“ jer teško je u nju zabosti svjećice, te ne trpi neko posebno ukrašavanje. S obzirom da smo svi odrasli, najvažnija nam je kvaliteta, dok je slastičarsko ukrašavanje sasvim nebitno. Također sam zamoljena da napravim i Guinessov crni kolač s pjenom koji će in toto otići u Zagreb na daljnje kušanje, predstavljane i gošćenje:) Ništa lakše!
Nakon toga, pala je odluka i za glavno jelo. Miješanih smo ukusa (neki ne jedu ribu, neki piletinu, neki svinjetinu), pa sam se odlučila za pašticadu s domaćim njokima.  A predjelo? Mora biti lagano i nimalo zasitno jer uvijek postoji mogućnost da se moji mama i tata najedu predjela (što su ljudi stariji, to im treba manje hrane da se zasite) i da više ne mogu ništa drugo. Odlučila sam se za punjene šampinjone i kukuruzne trokute – svatko je dobio točno određenu količinu koja je poslužila kao zaista lagani uvod u ostatak obroka. Juha je bila ona koju svi vole, juha od tikve s domaćim krutonima. Pilo se svašta, tj. sve ono što je tko želio: bijelo i crno vino, sok, voda i šampanjac na kraju. Sve u svemu, proslava je dobro prošla, zadovoljstvo darovima bilo je veliko, ja sam mogla odahnuti.
Zatim sam, od početka ovog tjedna, rješavala zamjenu laptopa, prijenos podataka i slično i to je razlog da se do sada nisam javljala. Tko je prelazio s jednog harda na drugi, zna o čemu govorim. Još uvijek ne znam gdje su mi neki fileovi i toplo se nadam da nisu nenamjerno izbrisani kao fotke najvažnijih faza izrade Vasine torte. Pri prebacivanju slika s fotića na komp napravila sam neopisivu grešku (zaista je ne mogu opisati) i najveći dio slika pogubio se negdje u virtualnim bespućima internetske zbiljnosti:))) Da me pitate zašto sam uopće slikala, mislim da ne bih mogla dati smisleni odgovor. Tortu sam ionako radila prema Jeleninoj uputi koja je iscrpna i jako dobra te nije ostavljena mogućnost pogreške. Bila je savršena (ne treba tražiti ili izmišljati varijante).
U međuvremenu je moj fotić, zajedno sa sinom, otišao na tjedan dana u Istambul, a ja sam kuhala ono što ne treba fotkati. Kada se do kraja oporavim od prijenosa podataka, nastavljam s objavama.  

Uvjeti komentiranja

Još uvijek gladni?

19 komentara

  1. krasan izbor! sretan rođendan kćerki i vama godišnjica braka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Katarina, prvo da čestitam godišnjicu i ćerin rođendan. Tako mi je drago da i dalje ima kuća kde se u toploj atmosferi doma ovakve stvari slave. Ljudi su prestali da obeleđavaju takve datume ili ih pak slave vani samo da ne prljaju svoj dom. Drago mi je da si zadovoljna tortom i vidim da ti je sjajno ispala. I mi smo promenili laptop pre dve nedelje ali sam ja sve fotke skinula prvo na eksterni hard disk i onda ih sve prebacila i na novi da sad imam na dva mesta pošto je memorija ogromna. Nadam se da exportuješ svoj blog, tj. da ga čuvaš povremeno. Preporučuje se svaki put kad objaviš post da sačuvaš, ili kad se setiš. Desi se da se i blogovi zagube.

    OdgovoriIzbriši
  3. ps volela bih i recept za pašticadu pošto vidim da gaa nema na popisu recepata

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke na godišnjici braka i kčerinom rođendanu.Odličan slavljenički meni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na čestitkama!
    Što se čuvanja podataka tiče, čuvam ih na nekoliko mjesta, a sa starog lapa prebacila sam sve na eksterni hard, a zatim obrisala jer ih čuvam i na kućnom PCu. No, uvijek nešto "nestane":)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rođendan kćeri a i tebi i naravno čestitke za godišnjicu braka. Bome ste se lijepo pogostili a imali ste i razloga!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvo, sve čestitke za godišnjicu i kćerkin rodjendan!Sve si genijalna napravila a i torte su bas onakve kakve bih i ja odabrala.Ne treba se opterećivati fotkama, sve ti je jako, jako lepo!Veliki pozz draga!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam vam godišnjicu braka i tvojoj kćerki rođendan! Baš mi je super kad se potrefi tjedan/mjesec sa više proslava i onda se gušta u dobroj hrani i ugodnom društvu.

    Nadam se da će se ispostaviti da je izgubljenih podataka jako malo. Kao i Jelena, očekivala sam recept za pašticadu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za rođendan, godišnjicu i sve lijepe trenutke provedene skupa. Nema ništa ljepše.

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitam godisnjicu braka, mi smo je imali na Dan republike:)) I sretan rockas malickoj:) Ovakve delicije nikad ne bih odbila, fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Srećan ćerkin rođendan, srećna godišnjica braka! Divno, divno - proslava u porodičnoj atmosferi ne može da zameni nijedan provod u restoranu. Odličan meni, ne sumnjam da je bilo nezaboravno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretna godišnjica i ćeri rodjendan :)

    OdgovoriIzbriši
  13. ssSretna godišnjica i ćeri rodjendan :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pridružujem se čestitkama od ♥ a slavljenički izbor menia je super!

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretna godisnjica i cerki rodjendan, verujem da su gosti uzivali uz ovakava fini meni, a drzimo fige da sve dobro prodje sa prebacivanjem podataka i da nam se uskoro vratis sa novim recepticima.:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Srećna vam godišnjica i ćerkin rođendan :))

    OdgovoriIzbriši
  17. All my wishes for your anniversary and your daughter's birthday.

    kisses
    Z.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna feštica, obilje famoznih delicija. Sretna obljetnica i kćerin rođendan.

    OdgovoriIzbriši
  19. Srecan rodjendan kcerki i srecna godisnjica braka! Dican meni si odabrala. Zaista sve prefino zvuci...
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Volim i cijenim tvoj komentar. Hvala. ☆ Love and appreciate your comment. Thank you.