Jednostavna proja ☆ Soft Croatian bread - proja

by - 23.9.13

Soft Croatian corn bread - proja
☆ This simple Croatian corn bread is perfect with a glass of milk or a yogurt.
Gotovo da i nema našeg (ex Yu) bloga da na njemu nije objavljen recept za proju. Bez obzira na to, objavljujem ga i ja. Uvijek postoje neke sitne varijacije koje proju čine baš našom, barem tako mislim. Recepti se javljaju kao srpski, hrvatski i slično. Stoga ga i ja stavljam kao hrvatski recept, jer, iako proja nije uobičajena u kraju u kojem živim, više je nego uobičajena u rodnom kraju moje mame. U „mojem“ receptu javlja se maslinovo ulje, a tko ga ne voli, može koristiti suncokretovo, baš kao u većini proja. Kao i sve proje, i ova odlično ide uz kiselo mlijeko ili kefir.

Porcija: 6
Priprema: 10 min


Gotovo za: 40 min
Pečenje: 30 min


Složenost: lako


In English on CookEatShare Foodista allrecipes

SASTOJCI:
2 jaja
1 čajna žlica soli
300 g kukuruznog brašna
200 g pšeničnog brašna
80 g kukuruzne krupice (instant palente)
1 prašak za pecivo
120 ml maslinovog ulja
250 g jogurta
480 ml mineralne vode
250 g svježeg kravljeg sira
 

PRIPREMA:
1. Jaja, sol, kukuruzno i pšenično brašno, kukuruznu krupicu, prašak za pecivo, masinovo ulje i jogurt dobro promiješati u ujednačenu smjesu.
2. Mineralnu vodu dodati prema potrebi kako bi tijesto bilo prilično rijetko.
3. Kravlji sir umiješati.
4. Tijesto izliti u oblik za pečenje lagano premazan maslacem i peči na 220˚C oko 30 minuta ili dok proja nije pečena (trik s čačkalicom).
Poslužiti toplu ili ohlađenu, najbolje uz dobar jogurt, kefir ili kiselo mlijeko.     

Nutritivne info za 1 porciju*: energetska vrijednost: 623 kcal; masti: 24,02 g; ugljikohidrati: 84,76 g; bjelančevine: 16,63 g; kolesterol: 74 mg; natrij: 598 mg; kalij: 269 mg.

*Nutritivne vrijednosti izračunate pomoću alata za izračun na CookEatShare

Još uvijek gladni?

7 komentara

  1. ¡Buenos tardes Laka! Me gusta ver recetas de tu país y tu blog me encanta, siempre me sorprendes con ricas comidas. Muy rico este pan de maíz.
    Besos y feliz día.

    OdgovoriIzbriši
  2. vooolim....dobro sii me podsjetila...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvek tako fino ugreje i zasiti, mi je isto jako volimo... probacu da sledeci put stavim i malo kisele vode, da isprobam i na taj nacin, bas se fino ispekla.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično! Volim proju, a rijetko je pravim... Baš bi mogla ovih dana :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja je uvek pravim sa dodatkom sira, nekako mi deluje ukusnija. Ova tvoja super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kod nas proja nije bila uobičajena tako da je nemam naviku praviti i jesti, ali je uvijek rado probam. Ti si svoju odlično ispekla, baš je onako prava, još čaša jogurta i ukusan zalogaj je tu !

    OdgovoriIzbriši

Volim i cijenim tvoj komentar. Hvala. ☆ Love and appreciate your comment. Thank you.