Odresci u krem - umaku s artičokama ☆ Scallops in cream sauce with artichokes

by - 2.7.12

Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: veal scallops  with artichoke hearts in delicate sauce.
☆ Creamy, delicate sauce with artichoke hearts makes these succulent veal scallops especially appealing.☆
Danas bi trebalo biti 38˚C u hladu. Kako ćemo vrućinu izdržati mi koji nemamo klimu na poslu, teško je reći. Vjerojatno kao i svih prijašnjih godina, dišući na škrge. Prema pravilima zaštite na radu, rad bismo trebali prekinuti. A opet, pogledajte sve one radnike koji betoniraju po užarenim prometnicama: njih nitko ne pita kako im je i da li mogu. Znam da sam se školovala (i još se uvijek i stalno školujem) kako ne bih radila nešto slično, ali koga za to briga. No, kako bismo barem u kuhinji izbjegli teške radne uvjete, dobro dođe nešto brzo, lako i nadasve fino. S primjesom luksuza, čak! Teleće meso (to je taj luksuz) u divno kremastom umaku sa srcima artičoka – što treba više! Podlijeva se odličnim bijelim pinotom od Trdenića, a ako vino prethodno dobro rashladimo, uz kuhanje možemo lijepo pijuckati. Sve je gotovo za manje od pola sata. Pripremite li dan ranije juhu koja se poslužuje hladna, a za poslije imate neki od domaćih sladoleda, zaista ne znam što je više potrebno da vreli dani prođu što ugodnije. Možda samo neki Apolon s velikim palminim listom za mahanje:))

Porcija: 4
Priprema: 10 min



Gotovo za: 25 min
Pečenje: 15 min



Složenost: lako



In English on CookEatShare allrecipes Foodista

SASTOJCI:  
500 g tankih telećih odrezaka
40 g brašna
½ čajne žlice morske soli
⅛ čajne žlice papra
½ žlice maslaca
½ žlice maslinovog ulja

Za umak:

1 žlica maslaca
1 žlica maslinovog ulja
2 češnja češnjaka, protisnuta
60 ml bijelog vina
240 ml goveđeg temeljca od ½ kocke
240 ml slatkog vrhnja
½ čajne žlice sušenog timijana
200 g srca artičoka, smrznutih ili iz staklenke, ocijeđenih
40 g Grana Padana, ribanog

PRIPREMA:

Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: dredge the scallops through the flour mixture
1. Odreske dobro isuči da budu što tanji. Brašno, sol i papar pomiješati u plitkom tanjuru, odreske provući kroz brašno, višak otresti.
Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: brown the meat on each side.
2. Odreske pržiti na maslacu i maslinovom ulju oko 1 minutu sa svake strane ili dok ne poprime zlaćanu boju. Izvaditi iz tave, odložiti.
Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: Add the wine and chicken broth
3. Za umak, češnjak lagano pržiti 1 minutu na mješavini maslaca i maslinovog ulja. Vino i goveđi temeljac dodati, pojačati vatru i kuhati 3 minute dok se tekućina ne smanji za tri četvrtine.
Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: Stir in cream, thyme, and artichokes
4. Vrhnje, timijan i artičoke umiješati, kuhati 1 - 2 minutu dok se umak malo ne ugusti.
Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: Add Parmesan cheese.
5. Sir ribanac umiješati.
Scallops in cream sauce with artichokes by Laka kuharica: Add the cream and artichoke sauce to the scallops
6. Umakom preliti odreske, prije posluživanja kratko zagrijati na laganoj vatri.
Poslužiti uz kuhane fiole ili frkance (ili sličnu tjesteninu) i zelenu salatu.     

Nutritivne info za 1 porciju*: energetska vrijednost: 393 kcal; masti: 25,92 g; ugljikohidrati: 14,27 g; bjelančevine: 23,24 g; kolesterol: 129 mg; natrij: 663 mg; kalij: 447 mg.

*Nutritivne vrijednosti izračunate pomoću alata za izračun na CookEatShare

Još uvijek gladni?

14 komentara

  1. Jako mi se sviđa prijedlog za ručak, a upotpunjen hladnom juhom i sladoledom uistinu postaje ljetno osvježenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi šnicleki su ti fantastični, i cijeli prijedlog s hladnom juhom i sladoledom. A tek na kraju s Apolonom, samo.... kad sam pogledala fotku, nekako mi je "skroman"!!!!!

    E da, znaš li možda ima li negdje u supermarketima za kupit smrznuta srca artičoka?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za smrznuta ne znam, obično kupim u Intersparu u staklenci. Jedno vrijeme bilo je i u Lidlu u staklenci.

      Izbriši
  3. Me encanta este plato y la combinación que has hecho es perfecta.
    Un beso y que tengas un feliz día!

    OdgovoriIzbriši
  4. Posto sam procitala Dunjin komentar za Apolona,slatko sam se nasmijala i oporavila barem na trenutak.
    Ti inace divno kuhas i nije mi tesko skoknuti ovdje po ideju za moj rucak,koji se ne razikuje bas puno iako je temperatura kod mene oko 17C,malo suncano,malo oblacno ali podnosljiva zima.

    Ljeta su nam pakleno vruca..prolo je bilo i do 42C imozes misliliti da su svi gradevinski radovi i dalje bili obavljani..zakon se promijenio,od prijasnjih 40C za prestanak rada,povecali na bas tih 42C ????
    Sto se tice skolovanja i zaposlenja,oh to me jako boli..moja kcerka sa dva zavrsena fakulteta,nema posla i opet mora da zaradi sebi dzeparac kao srednje obraszovana osoba,..teska su vremana.

    Ja ovako radim sa piletinom i koristim articoke iz staklenke,koje uvijek nadem,dok svjeze su preskupe,barem meni.
    sladoledi su ti odlicni,ja pojedoh neki "lijevi" na poslu jer mi se svidjela kasica od sumskog voca i zaradih temperaturu 40C,upalu krajnika i 7 pencilina :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost, i moj sin je bez posla. Toliko se čovjek muči i odvaja da djecu školuje, a onda nema posla, tj. nemamo veze i vezice. Žalosno je to sve, zar ne?

      Izbriši
  5. Ovo mi zvuci odlicno, ali me posebno zanima articoka. Nikad ju nisam jela, moracu jednom probati... Sram me bilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. OK., :), nagovorila si me, prvom prilikom dajem artičokama još jednu šansu.
    One su naime na mom vrlo skromnom popisu namirnica koje ne jedem. I kažeš da mogu i te iz staklenke?
    Ali ak mi ne bude valjalo, znam da sladoled sasvim sigurno bude! :)
    I slažem se, apropos Apolona, skromno ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bookmarkirano, jer su tvoji recepti sa mesom (kao i ostali) u umacima raznim najbolji na svetu. Nisam preterani ljubitelj artičoka iz teglice, nekako su mi prekisele, ali zato pamtim mamine artičoke na dalmatinski i sve se spremam da ih pravim samo da ih nađem. Najbliži hipermarket koji ih ima se renovira do jeseni.
    Dunja me je nasmejala!

    OdgovoriIzbriši
  8. odlicno! Ovo cu svakako probati, sigurna sam da je prefino!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan rucak, bas mi se dopada :) Zbog vas sam morala da uvecavam Apolona. Cini mi se da ga je zub vremena nagrizao i da je statua na fotografiji okrnjena :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka čast za recept. Vidi se koliko ste uložili truda u pripremu, te sve i ljepo dokumentirali za one koji nisu vješti kao Vi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kažem glasno DA za ovakav ručak i ovu kombinaciju. Slažem se da je možemo smjestiti među luksuznije, ali nekada se i sa takvima treba i može počastiti.
    Nama na poslu dva dana nije radila klima a puno nas je i previše u jednoj prostoriji (popularni open space) i uistinu nije baš lako tako provesti cijeli dan, pa vani na vrućinu, pa doma bez klime. Ali ne žalim se, znam da sve skupa može izgledati i puno lošije, a klima nam je na kraju i proradila :)
    Apolona sam i ja morala virnuti, ...., ah da, ...., možda je samo stvar očekivanja :)

    OdgovoriIzbriši

Volim i cijenim tvoj komentar. Hvala. ☆ Love and appreciate your comment. Thank you.