Couscous s maslinama ☆ Couscous with olives

by - 29.10.12

Couscous with olives by Laka kuharica: light, easy to prepare and delicious side dish.
☆ Light, easy to prepare and delicious side dish. 
Couscous koristim strašno dugo. Prva pakiranja kupovala sam u Austriji. Jako sam voljela polako i vrlo podrobno razgledavati police s hranom u supermarketima u Grazu ili Leibnitzu, prilikom redovitog shoppinga. Također, jedno kratko vrijeme, i u Tescu u Kaposváru. Koliko god me je nerviralo ovo kupovanje u inozemstvu i neminovno švercanje svega i svačega, toliko me je i radovalo upravo radi novotarija koje sam susretala na prehrambenim policama. Danas više toga nema. Prvo, ne idemo u shopping jer živimo pod dojmom, posve krivim, da ovdje imamo izbor jednak onome vani. Drugo, kupovna moć je manja nego prije 20 ili 30 godina. Kod nas nema nikakvih noviteta u prehrani. Stalno se radi o istim nekim proizvodima. Zadnjih godinu do dvije primjećujem kako izbor prehrambenih artikala postaje sve skučeniji i primitivniji. Lanci se pravdaju da izbacuju artikle koji im ne idu. Ja opet vidim shopping budućnost, ali više ne u Madžarskoj, jer ona je u gorem stanju od nas, nego Austriji. Uf! Već se nakupio popriličan broj artikala koje više ne mogu kupiti baš nigdje. Pa i broj mjesta koja prodaju couscous prorijedio se. No, dok ga se ipak može naći, predlažem ovaj super brz i lagan prilog ribi ili mesu.

Find this recipe in English on allrecipes CookEatShare Foodista 


Porcija: 4
Gotovo za: 20 min
Složenost: lako
Priprema: 15 min
Kuhanje: 3 min
SASTOJCI:
150 g couscousa
200 ml vrućeg povrtnog temeljca od ½ povrtne kocke
žlice maslinovog ulja
¼ šalice pinjola
¼ šalice crnih maslina, bez koštica, narezanih
8 cherry rajčica, prepolovljenih
2 žlice svježeg korijandera i vlasac, sjeckanih
¼ čajne žlice crnog papra

PRIPREMA:
1. Couscous staviti u veću posudu, preliti temeljcem, poklopiti i ostaviti da bubri 15 minuta. Lagano promiješati viljuškom da se razbiju grudvice, maslinovo ulje umiješati.
Couscous with olives by Laka kuharica: toast pinenuts
2. Pinjole, u međuvremenu, tostirati u tavi bez ulja 3 minute, tresući tavu s vremena na vrijeme kako pinjoli ne bi zagorjeli. 
Couscous with olives by Laka kuharica: add olives, tomatoes and pinenuts
3. Masline, rajčice i pinjole dodati couscousu, promiješati. 
Couscous with olives by Laka kuharica: add herbs, stir to combine
4. Začinsko bilje dodati, promiješati, popapriti.

Poslužiti kao topli prilog ribi ili mesu.

Nutritivne info za 1 porciju*: energetska vrijednost: 417 kcal; masti: 25,75 g; ugljikohidrati: 40,24 g; bjelančevine: 8,3 g; kolesterol: 0 mg; natrij: 177 mg; kalij: 439 mg.

*Nutritivne vrijednosti izračunate pomoću alata za izračun na CookEatShare

Još uvijek gladni?

13 komentara

  1. Katarina, skoro sam probala kuskus sa koštunjavim voćem i parmezanom po Ivaninom receptu (So i biber) i raspametila se. Totalno sam se navukla. Kad nas ga ima svuda, evo ima ga i u lokalnoj maloj prodavnici na ćošku, kao i u hipermarketima. Moram da priznam da se kod nas ponuda povećava, tih malo neobičnijih stvari, pa se i ja iznenadim kad odem u neki veći lanac kojih sve novih stvari ima. I prodavnice zdrave hrane, koje nisu baš toliko zdrave, koje prodaju sve i svašta na meru za vegetarijance i makrobiotičare imaju svašta i uvek se tu zagubim oko pola sata. Ponuda proitvoda od tartufa me je zapanjila u Merkatoru kao čatnija i karija da ti pamet stane u teglicama. Doduše i cena im je lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, tako je i ovdje počelo: sve i svašta, izbor k'o u priči, a onda, tokom godina, mic po mic, sve se počelo sužavati. Naravno, gradovi veličine Beograda sigurno imaju bolji izbor, ali lanci najprije sve guraju, kada ulaze na tržište, a zatim ...

      Izbriši
    2. Ali i dalje ne možemo da nađemo potpuno ravnu tacnu za rolat ili pravougaonu tortu....O tome smo komentarisali na nekoj kafi gde smo bile i Jelena i ja. Veći je izbor, novca sve manje, a opet nam fale neke posve jednostavne stvari.

      Izbriši
    3. Da vas utjesim - ni ja ju nemam i ne nalazim u "belom svetu"!

      Izbriši
  2. Odličan recept. Jako volim cous cous. Jeste, kao što Jelena kaže, kod nas ga ima svuda, ali je dosta skup. Ja sam ga donela jednom iz Tunisa. Tamo mu je smešno mala cena. Donela sam 1 kg, a možda sam trebala i više...

    OdgovoriIzbriši
  3. odličan recept! a kada živiš s nekim kao ja i ne treba ti neka velika ponuda različitih proizvoda. prištediš si nerviranje.

    OdgovoriIzbriši
  4. kuskus bas bas volim i radim ga sa svim i svacim.. sa maslinama ga doduse jos nisam probala.. zbilja se slaze i uz slatko i uz slano! =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo volim kus-kus i slažem se sa Jelenom da ga i lokalne bakalnice drže. To je, naravno, onaj instant koji se pomeša sa vodom i sačeka. Kao dete sam kod nekih prijatelja Libijaca jela onaj pravi, kuvan u dve specijalne šerpe, na pari itd. Bio je sa jagnjetinom i bamijama (okrom) - još uvek, i nakon 30 godina pamtim taj nesvakidašnji ukus, a bila sam tek dete od 10.
    I ova tvoja divotica je savršena - zdravo i zasitno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš bih se fino ovog najela, jako lijep recept :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, Tanja gde sad pomenu pravi kuskus kuvan na pari i bamije. Sad ću da ih sanjam.
    Ja volim i ovaj, instant. Baš lep predlog za prilog ribi ili mesu.
    Meni najviše smeta tanka ponuda začina i bezukusna i bezmirisna maslinova ulja.

    OdgovoriIzbriši
  8. I mene ljuti nemogučnost kupovine nekih stvari. Još se žitarica i nađe ali baš fali začina.
    Krasno izgleda ovaj tvoj coucous.

    OdgovoriIzbriši
  9. Brzzzzzz, i upotrebljiv na mnoge nacine.... Savrsenstvo!

    OdgovoriIzbriši

Volim i cijenim tvoj komentar. Hvala. ☆ Love and appreciate your comment. Thank you.